Ops... Sorry

Det drörjde nästan en vecka från det att jag fick tillbaka internet till att jag la upp inlägget om Revolt och jag har inget annat att skylla på än att jag glömde bort. Men nu är det ute!
 
Just nu läser jag om Eleanor & Park, minst lika fantastisk andra gången! Har bara ca 15 sidor kvar så läser nog ut den senare idag, efter det ska jag läsa en bok till mitt gymnasiearbete, men 2016 sätter jag igång igen med min boklista! Vilket bok jag börjar med kommer upp lite senare.
 
God Jul på er!











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype