come on...!!

Snart har en månad gått sedan Mr. Green släppte sin nya bok. Är så hyped för den men jag väntar tålmodigt tills den släpps som häftad. Gick dock och köpte mig en annan bok häromdagen. Det är inte den jag ska läsa nu... Jag hänger kvar i World of Warcraft en liten tid till. (För att sedan ta en kort paus och återvända dit...)
 
Bok: The last guardian
Deadline: 1 december











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype