The story continues...

Jag tar inte en paus från Harry Potter, även om jag kanske längtar efter att läsa något annat så känns det fel att avbryta såhär mitt i en serie, och böckerna är ju trots allt helt underbara. Så, imorgon börjar jag med del fem! Det är den längsta boken i serien, 766 sidor! Borde väl klara även den på en månad -ish, nu har jag ju lov också... Men ger ändå mig själv längre tid, vem vet hur mycket skolarbete jag får andra halvan av den här terminen? Så jag säger väl fram till jullovet...
 
Bok: Harry Potter and the order of the phoenix
Dead-line: 19 december 2014











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype