Studentlivet

Försöker spara lite pengar och kände inte att böcker var något jag ville lägga pengarna på just nu. Därför kommer jag nog låna böcker av min kille resten av hösten. Han har redan fått mig hooked på world of warcraft så vem vet, kanske hittar en ny favoritbok i hans bokhylla. Speaking of warcraft... 
 
Bok: Lord of the clans
Deadline: 22 oktober











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype