2017

Sa att jag skulle läsa 20 böcker 2016, tror det blev 13 eller 14 till slut. Till år 2017 har jag inget mål, bara en tanke om att jag alltid ska ha en bok igång. Min bokhylla har fylldes på lite under julhelgen så det är bara att sätta igång med nästa bok. Boken som får gå först ut är en bok jag velat läsa i många många år men som jag skjutit upp eftersom jag hört att den är väldigt seg, svårt och tung att läsa. Men efter ett visst tv-event med namnet #lotrjul blev jag sugen på mer från Middle-earth. Hoppas att jag ska finna ro och ta mig tid att läsa så mycket jag tänkt mig varje dag.
 
Bok: The Silmarillion
Dead-line: 1 februari 2017











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype