Mellan två världar

Som jag anade kunde jag inte ta det lugnt med sista delen i Engelsforstriologin. Läste den på två veckor istället för på fyra... Men kan vi bara ta några sekunder och uppskatta den bokserien lite? Det var en perfekt bokserie som vara blev bättre och bättre, första boken fick 3 likes, andra 4 och sista 5 av 5 likes! Det är inte ofta man läser en sån serie ska jag säga. Men nu är det dags för att hoppa in i en ny värld och en ny serie. Hur det nu ska gå när både hjärna och hjärta är kvar i Engelsfors...
 
Bok: Frost
Dead-line: 1 maj 2016











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype