Livet efter dig

Av Jojo Moyes, 2012
Lou blir arbetslös och tar ett jobb som personlig assistent för den förlamade Will, ett uppväxt rikemansbarn som inte kan acceptera sitt nya begränsade liv.
 
Ett citat ur boken: Jag ville hålla honom i handen igen, men jag tyckte inte att jag kunde.
 
Blev rätt besviken på den här boken, tyckte att den var tråkig och rätt uppenbar. Kanske för att jag läste den direkt efter att ha läst en sådan EPISK bok som Eleanor and Park. Språket var inget speciellt och jag hade svårt att hänga med lite vem det var som pratade ibland. Men trots detta var det svårt att hålla tillbaka tårarna ibland. 
 
Livet efter dig får...
 
2 av 5 likes!
 











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype