Resten av året

Som mål för 2015 hade jag att läsa 20 böcker. Nu har jag stolt läst 25 stycken! Jag skulle alltså kunna stunta i att läsa något under de kommande månaderna, men nej, jag vill läsa. De två veckorna som ligger framför oss nu ska jag dock inte läsa något som kommer upp här. Jag har lite tvånglitteratur (skolarbete) och sen har jag faktiskt som en del i mitt gymnasiearbete att jag under två veckor inte ska läsa något annat än Bibeln. November månad ska sedan ängas åt en bok till ett skolarbete. Det är en sjukt bra bok som jag läst tidigare och den ska jag göra ett inlägg om när jag läst om den. När jag tittar på min bokhylla ser jag att det efter november är dags att införskaffa lite nytt. Jag har dock en bok jag verkligen skulle vilja läsa om, Eleanor and Park. Det går nog inte en dag utan att jag tänker på den boken. Så vi får se lite vad som händer resten av året, men jag lovar ett inlägg till innan året är slut och det blir ett inlägg om...
 
Bok: Revolt
Dead-line: 18 november 2015











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype