Om jag kunde drömma

Av Stephenie Meyer, 2005
Den kända Twilight serien... Handlar om Bella, en vanlig tjej från Phoenix där hon bor med sin mamma och hennes nya kille. Vi kommer in i historien när Bella ska flytta till sin pappa som bor i Forks i Washington. Hon blir till sin fasa känd som den nya tjejen men kommer snart på andra tankar när hon upptäcker Cullens och framförallt Edward Cullen som beter sig väldigt konstigt...
 
Ett citat ur boken: Viljans seger över köttet.
 
Jag gillade den! Den är enormt mycket bättre än filmen, kommer aldrig vilja se dom igen är jag rädd. Som potterhead kände jag mig lite som en förädare som fastade så i den här, men det måste jag ändå erkänna att jag gjorde! Jag tycker vissa saker dock är lite för övergripande, Meyer kunde gått in ner på djupet i bland annat vissa relationer...
 
Om jag kunde drömma får...
 
3 av 5 likes!
 











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype