Nästa bok är nere från hyllan

Harry Potter and the prisoner of Azkaban ligger nu bredvid mig och det är dags att sätta ny dead-line. Boken har 317 sidor och jag tror jag sätter en ganska snäll dead-line den här gången också. Jag får september på mig.
 
Bok: Harry Potter and the prisoner of Azkaban
Dead-line: 1 oktober 2014











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype