Jag fortsätter läsa om Harry Potter...

Ny dead-line ska sättas. Denna gång för Harry Potter and the goblet of fire. Jag har klarat båda mina tidigare dead-lines, med god marginal också! Den här gången är boken dubbel så tjock som föregående, 636 sidor. Fick jag en månad på mig för 317 sidor, bör jag få två månader på mig att läsa ut denna... Men det känns nästan lite för snällt, så vi säger en månad nu också, men som bonus för att jag läste ut the prisoners of Azkaban 10 dagar innan dens dead-line, lägger jag på de dagarna på den här dead-linen.
 
Bok: Harry Potter and the goblet of fire
Dead-line: 1 november 2014











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype