Hej vad det gick!

Varför gav jag mig själv hela lovet till att läsa ut Harry Potter? Jag satt uppte till strax efter 3 inatt, fast besluten vid att jag inte skulle sova förrän jag läst ut den. Ja hjälp vad jag läste igår - helt underbart! Det känns som att jag tagit ett steg närmare mitt mål, och inte bara det faktum att jag kan radera en bok från min lista, utan jag känner mig lite som den tjejen jag vill bli, tjejen som alltid sitter med näsan i en bok. 
 
Nästa bok ligger bredvid mig, smått påbörjad. Divergent. 363 sidor, en tunn bok i jämförelse med tegelstenarna jag nyss läst. Om jag läser som jag gjorde igår borde jag kunna läsa ut den idag... Men jag säger väl nyår.
 
Bok: Divergent
Dead-line: 1 januari 2015











Kom ihåg mig?
Min boklista är lång och alla böcker verkar helt underbara, grejen är dock att jag är oerhört lat och tar mig sällan tid till att läsa! Nu ska det bli ändring på det. På den här bloggen kommer jag sätta upp deadlines för böckerna och en efter en bocka av de genom att göra en liten recension av de i ett inlägg. Boklistan kanske inte blir kortare, utan kanske bara längre om mina läsare ger mig boktips, men det gör inget, tvärtom! Jag vill vara den som alltid har näsan i en bok.

HannaVic logotype